אין כל צל של ספק, כי בעידן בו אנו פועלים כיום בתחום העסקי, כל בית עסק אשר מכבד את עצמו חייב לספק מענה ברמה גבוהה גם במישור של מרכזיית הטלפונים אשר פועלת בו. האמת היא, כי כיום, כאשר מדובר על מרכזיית טלפונים, חשוב להבין את מהפכת ה – VOIP – Voice over IP. מדובר על טכנולוגיה אשר קיימת מזה מספר שנים, אך לישראל היא החלדה לחדור רק בזמן האחרון. במודל העסקי פרטי שלה, הVOIP מתבצע דרך מרכזיה אשר נקראת מרכזיית סנטריקס. כדי להבין מה מרכזיית סנטריקס עושה, יש להבין מהו הרעיון של VOIP בבסיסו.
עובר בטכנולוגיה חדשה
הרעיון של מרכזיית סנטריקס וVOIP הוא בכך שבעצם כל רשת הטלפוניה שלכם יושבת על ענן. כלומר, ממש כמו שאתר האינטרנט שלכם יושב על שרת מסוים שנמצא הרחק ממקום העבודה שלכם, כך גם כל רשת הטלפוניה שלכם! אם בעבר המרכזייה ישבה בעסק עצמו ודרשה עיסוק מורכב למדי, הרי שכיום המצב הוא אחר. יש שרת של טלפונים שיושב במקום מרוחק – ומספק לכם שירותי קצה של טלפוניה.
מתקדמים למאה ה21
הרעיון של סנטריקס וVOIP מאפשר לעסק שלכם גם ליהנות מיתרונות ניכרים שיאפשרו לכם להתנהל בצורה הרבה יותר פשטה ואינטואיטיבית. לא עוד הסיבוך של הטלפוניה הקווית – אלא מרכזיה אחת אשר מקצה לכם את הקווים. אתם יכולים גם ליהנות ממספרי טלפון דומים גם אם מדובר על שלוחות מרוחקות גיאוגרפית. ניתן לטפל בקווים השונים דרך המחשב בעסק שלכם, ולקבל שירותי תמיכה 24 שעות ביממה ללקוחות עסקיים.
והעלויות הן גם נוחות
חשוב מאד לציין כי העלויות השימוש של מרכזיית סנטריקס אינן גבוהות יותר מאשר טלפוניה קווית עם מרכזיה לעסקים. מדובר על שירות שבסופו של יום גם מייעל את העבודה שלכם והופך את דרכי התקשורת שלכם לזמינות יותר, נטולות תקלות, ומאפשר לכם להתמודד עם הרחבה, שינוי או צמצום של קווים בצורה יעילה ומהירה יותר. לכן, אתם מוזמנים לברר מהי המרכזייה שמותאמת לעסק שלכם, ולהתרחב בהתאם.