כל עסק חייב שיהיה לו שירות מענה טלפוני. בין היתר, כיום ניתן להפעיל מענה מן הסוג הזה באופן ממוחשב או באופן אנושי. היתרון של מענה ממוחשב הוא שבאופן הזה ניתן להבטיח שללקוחות יהיה איפה להשאיר הודעה מסביב לשעון, בלי קשר לשעות הפעילות וגם בסופי שבוע. עם זאת, החיסרון הוא שרוב הלקוחות מעדיפים מענה אנושי ואדם שידבר וישוחח איתם על כל תקלה או בעיה.
החדשות הטובות הן שכיום גם עסקים קטנים יכולים להפעיל שירות מענה טלפוני אנושי ולא ממוחשב. בשביל לעשות את זה, כל שנדרש הוא להשתמש בשירות של שירות מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ: לשלם לחברה אחרת סכום מסוים מדי חודש ולקבל תמורתו הקצאה קבועה של נציגי כוח אדם שיקבלו את השיחות הנכנסות בשם העסק.
איך בוחרים שירות של שירות מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ?
את המודל של מיקור חוץ ניתן לשלב בפעילות השוטפת של כל סוגי העסקים. בין אם מדובר על עסקים קטנים או גדולים ובין אם אלו עסקים שמוכרים מוצרים או שירותים, המטרה היא להגיע למצב שבו הלקוחות יודעים שהם יכולים ליצור קשר עם שירות מענה טלפוני. לאחר מכן, כל שנותר הוא לדאוג מאחורי הקלעים למענה כמה שיותר מקצועי ומדויק.
בעלי עסקים שמתלבטים לגבי שירות של שירות מענה טלפוני במודל מיקור חוץ יכולים לבחור אותו לפי פרמטרים של זמינות, מחירים והמלצות. כמו כן, ניתן לבדוק מה כולל השירות מבחינת תכונות מיוחדות או מבחינת מספר העובדים שנותנים את המענה ללקוחות. לבסוף, כל שנותר הוא להשוות בין השירותים לפי מספר שנות הניסיון של החברה שמפעילה את המוקד של המענה הטלפוני הרלוונטי והזמין.